Betül @Sayfalarinfisiltisi

İnsandan Kaçan

İnsanın varolduğu zamandan bu yana ilişkiler ağı hep garip şekillere bürünmüştür. Maddi veya manevi birçok şeyi elde edebilmek için insan; hissettiğini söyleyemez, düşündüğünü ifade edemez, hep bir "-mış gibi yaşama, -mış gibi yapma" döngüsünün içinde bulur kendini. Yaşama tutunmanın doğal bir parçası gibi gelir insanlara zamanla. Bu ikiyüzlü insanlar, bu herkesin arkasından atıp tutan sonra da yüzüne gülenleri görse belki şaşkınlığı da düşerdi. Aşk, sevgi göze güzel gelmekten fazlası olmalıydı her zaman. Zaman ilerledikçe medeniyetin yok oluşu mu, açgözlülüğün zirveye ulaşması mı bu? İnsana, sadece insan olması sebebiyle duyulması gereken saygı nerede kaldı? Peki ya hakları?

Tiyatro dünyasının en çok sevilen yazarı Moliere’i okuyun, kaybetmezsiniz.

Keyifli okumalar, kitapla kalın :)
2

Henüz hiç yorum yapılmamış.

Yorum yazmak için giriş yapmanız gerekli