Beşiktaş Belediyesi İşçileri Maaşlarını Alamıyor!

Beşiktaş Belediyesi işçileri, maaşlarını zamanında alamadıkları için iş bıraktı. Bu durum, birçok işçinin mağduriyet yaşamasına neden oldu.
DİSK'e bağlı Türkiye Genel Hizmetler İşçileri Sendikası (GENEL-İŞ), işçilerin aylardır maaşlarını eksiksiz alamadığını ve imzalanmış toplu iş sözleşmesinden doğan haklarının yok sayıldığını belirtti.

Belediye işçileri, kiralarını ve faturalarını ödeyemez hale geldiklerini ifade ederek, bu mağduriyet karşısında sessiz kalamayacaklarını vurguladılar.
Sendika, işçilerin kıdem tazminatlarının da ödenmediğini belirterek, Beşiktaş Belediyesi yönetimine çağrıda bulundu: "Alacaklarımız derhal ödenmelidir!"
Yaşanan bu durum, Beşiktaş'ta çöplerin birikmesine neden oldu. İşçiler, haklarını alana kadar mücadele edeceklerini belirttiler.
Henüz hiç yorum yapılmamış.